• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Macchina di taglio di tappettu per pedi di filu

Macchina di taglio di tappettu per pedi di filuhè a prima scelta per i pruduttori di tappetini di l'automobile per migliurà l'efficienza di a produzzione, micca solu a velocità di taglio, l'alta efficienza, l'effettu di taglio ponu ancu risponde à i bisogni di l'utilizatori, a macchina di taglio di tappettu di pede in filu pò esse cunfigurata cù coltelli vibranti, coltelli tondi è altri arnesi è spazzole. , pò tagliate tappettu di pede in filu, pelle composta di spugna è altri materiali flessibili.Inoltre, a dimensione di a piattaforma pò esse persunalizata, pò ottene l'alimentazione cuntinua.

Wire ring foot mat hè un tipu di tappettu di pavimentu cù una superficia di seta, per via di a so resistenza brutta, faciule da pulisce è populari cù u publicu. assorbe a terra hè ancu assai forte.

A macchina di taglio di tappettu di pede di vittura Shandong Datu si focalizeghja nantu à u prucessu di taglio di stuoia di pede di vittura, largamente usata in tutti i tipi di stuoie di pede, operazione còmuda, simplice è faciule d'amparà, trasmissione di dati di rete standard, trasmissione stabile è affidabile, alta precisione di taglio, alta velocità di taglio, migliurà assai u tassu di usu di materiali.


Tempu di Postu: 22-Mar-2023