• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Chì ci hè a diffarenza trà u principiu di travagliu di u cuteddu vibrante, u cuteddu tondo è u cuteddu pneumaticu?

U cuteddu vibrante, u cuteddu tondu, u cuteddu pneumaticu appartene à amacchina di taglio a lama vibrante, Perchè u cultellu vibrante apparisce prima, u principiu di u cultellu pneumaticu hè simile à u cultellu vibrante, cusì l'industria generalmente usa una macchina di taglio di cultellu vibrante o una macchina di taglio automatica per riferite cullettivamente à questi trè tippi d'equipaggiu.

Principiu di travagliu di u cuteddu vibrante:

U cuteddu di vibrazione hè l'usu di a rotazione di u mutore, a cunversione di l'energia per affettà a vibrazione su è giù di a lama, è dopu cù u muvimentu di l'assi x è l'assi y per ghjunghje à u scopu di taglio, u cuteddu di vibrazione su è giù ampiezza più veloce, u più veloce u velocità di taglio.

https://www.dtcutter.com/digital-cutting-system-tool-product/#Vibrating

Principiu di travagliu di u cuteddu tondu:

U cuteddu tondo hè l'usu di a rotazione di a lama per ghjunghje à u scopu di taglià, questu strumentu hè generalmente adattatu per i materiali di permeabilità di l'aria forte, cum'è fur, tela di maglia, etc., perchè a lama hè tonda, hè faciule di pruduce un fenomenu di taglio. in u prucessu di taglio.

https://www.dtcutter.com/digital-cutting-system-tool-product/#Round

Principiu di travagliu di u cuteddu pneumaticu:

U cuteddu pneumaticu hè u mutore di u cuteddu di vibrazione in pneumatici, questu strumentu serà equipatu cù una pompa d'aria.In cunfrontu cù u cuteddu di vibrazione, u cuteddu pneumaticu hè più adattatu per u tagliu di materiale ultra-grossu è d'alta durezza, a velocità di ampiezza di u cuteddu pneumaticu afecta ancu a velocità di taglio.

https://www.dtcutter.com/digital-cutting-system-tool-product/#Pneumatic

I trè dispusitivi sò diffirenti l'un da l'altru in quantu à l'applicazione:

U cuteddu vibrante hè adattatu per taglià materiali flessibili in 10 mm è materiali di piastra in 2 mm.Siconda, u cuteddu vibrante hà ancu certe limitazioni nantu à a durezza di i materiali;U cuteddu pneumaticu hè per taglià in 100 mm di u materiale, s'ellu si tratta di tela multistrati, u più grossu pò tagliate in 20 mm di u tela di superposizione;U cuteddu tondo hè solu per u tagliu di una sola capa di tela, u coghju hè cunsigliatu per aduprà u cuteddu di vibrazione.

I trè prezzi sò basamenti simili, ma u cuteddu pneumaticu deve esse usatu cù a pompa di l'aria, a pompa d'aria ùn appartene micca à l'equipaggiu standard, a necessità di cumprà supplementu.Per diversi materiali, Dadu hà diversi schemi di taglio, secondu u schema di ricumandà l'equipaggiu, pudete cunsultà u serviziu di u cliente prima.


Tempu di post: May-22-2023