• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Chì ghjè a diffarenza trà u cuteddu tondo è u cuteddu vibrante di a macchina di taglio di u cuteddu vibrante

Avemu dettu: "UTagliatrice à lame vibrante Datu CNCpò rimpiazzà liberamente a testa di l'uttellu per risponde à i bisogni di taglio di una varietà di materiali ".Allora chì materiali sò adattati per e diverse teste d'arnesi, è cumu duvete sceglie?

Oghje, vi sparteraghju cun voi a diffarenza trà i dui capi d'arnesi più cumunimenti utilizati per i culteddi vibranti, è ancu per quale materiale sò adattati, è vi daraghju alcuni suggerimenti di riferimentu.

图片

lama tonda di u cuteddu

Principiu di travagliu: U principiu di travagliu di a lama di u cuteddu tondu hè di utilizà a rotazione di a lama per cutà, simile à a sega di tavola circulare per u legnu utilizata in u travagliu di u legnu.Allora u bracciu roboticu conduce a lama per muvimenti nantu à a tavola di travagliu è aghjustà l'angolo per ottene ogni forma di taglio.

Features: U produttu di taglio di u cuteddu tondu hà un bonu effettu, u bordu hè lisu è pianu, ùn ci sarà micca burr, fenomenu di punta spargugliatu, è ùn pruducerà micca l'effettu focale di taglio laser.

In ogni casu, a forma di a lama tagliata da u cuteddu tondu hè circular, per quessa, quandu si taglianu materiali cù un grossu, l'esistenza di a curvatura pruvucarà a distanza di taglio trà a parte superiore è bassa è a mità per esse diversa, chì porta à u fenomenu di più. -cutting durante u prucessu di taglio.Serà più evidenti cum'è u grossu di u materiale tagliatu aumenta.

Materiali applicabili: Sicondu e caratteristiche di u cuteddu tondu, u cuteddu tondu hè adattatu per u tagliu di materiali monostrati o tessuti di maglia.

63b1077090b2449aae2e1d16541e87d2_noop

Lame de couteau vibrante

Principiu di travagliu: U principiu di travagliu di u cuteddu vibrante hè cumplettamente sfarente da quellu di a lama tonda.Utilizà a vibrazione in a direzzione verticale di a lama per cutà.Allora u bracciu roboticu conduce a lama per muvimenti nantu à a tavola di travagliu è aghjustà l'angolo per ottene ogni forma di taglio.

Caratteristiche: U cuteddu vibrante hà una velocità di taglio veloce è un bonu effettu di taglio.Siccomu u cuteddu vibrante hè un metudu di taglio di vibrazione su è giù, l'effettu di tagliu di materiali multi-layer hè ancu assai bonu.

Materiali applicabili: U cuteddu vibrante pò esse usatu per materiale multi-layer è piatti.

a74cea5bd481418fb38ae04f7edf654d_noop

Eccettu per a lama di taglio, u cuteddu vibrante è u cuteddu tondo sò basicamente listessi in altre cunfigurazioni è paràmetri.Supportanu ancu a persunalizazione.Di sicuru, ci sò qualchi suttili diffirenzii. Benvenuti à cunsultà in dettu.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022