• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Chì sò i vantaghji di l'equipaggiu di taglio intelligente compostu Datu?

Datu materiale cumpostu equipaggiu taglio intelligenteadopta un sistema di cuntrollu di muvimentu à alta velocità cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti.L'aghjurnamentu è u mantenimentu di u sistema ùn sò micca cuntrullati da un terzu.L'aghjurnamentu è u mantenimentu più tardi sò convenienti, alta affidabilità è low cost.Hè cunvenutu per persunalizà prugrammi speciali per i bisogni individuali di l'utilizatori.

Stu equipamentu di taglio adopta u modu di cuntrollu di u servomotore Panasonic, chì pò presettà è almacenà a prufundità di u cuteddu è a pressione di u cuteddu.A funzione di impostazione automatica di u cuteddu hè opzionale.Hè più còmuda è veloce per aghjustà u cuteddu è calà u cuteddu.addiu cumplettamente à l'esperienza manuale per aghjustà a storia di pressione di u cuteddu prufondu, pò esse convenientu per l'ajustamentu digitale.

Stu equipamentu di taglio adopta u cuncettu internaziunale di cuncepimentu avanzatu di testa rimpiazzabile, è a testa di l'uttellu hè integrata da saldatura non fissa.Pò esse rimpiazzatu è equipatu cù teste di strumenti di funzione diverse secondu i bisogni di u travagliu attuale è l'espansione di u scopu di l'affari;U listessu portautensili pò esse usatu intercambiablemente cù una varietà di arnesi.

8c9713fe5e1956fee612f9f83aa3f9a

Stu equipamentu di taglio pò esse cunnessu à qualsiasi computer ordinariu, è ùn ci hè bisognu di un computer high-end speciale.Se l'urdinatore falla, l'urdinatore ordinariu pò esse facilmente rimpiazzatu per uperà l'equipaggiu, eliminendu cumplettamente u prublema precedente di a paralisi di l'equipaggiu di taglio causata da u fallimentu di u ligame di l'urdinatore;In cunsiderà l'ambienti di l'usu attuale di i clienti, u screnu di l'operazione anti-interferenza hè appositamente equipatu, chì ùn hè micca affettatu da l'ambiente elettronicu circundante durante u travagliu è ùn serà micca sfocata.

Stu equipamentu di taglio adopra ancu un disignu avanzatu è maturu di tavulinu rolling, chì hè saldatu in unu, u lettu hè più stabile, a larghezza di a piattaforma pò esse persunalizata, è a lunghezza di taglio teorica hè illimitata.Concentrate a massima forza di u ventu per riduce u perdu di risorse (ùn hè più difficiuli di adsorbe picculi campioni);pò ancu esse equipatu di varii cuteddi è strumenti di penna di disegnu cum'è coltelli vibranti, culteddi trascinati, coltelli tondi, ecc. Sicondu e diverse esigenze di materiali diffirenti, pò ghjunghje funzioni cum'è scrittura calligrafia è linee di pittura, taglio mezzu tagliatu. , taglio full-cut, etc. Si pò taglià è disegnà cum'è fibra di vetru unica / multi-strati, cuttuni di fibra di vetru, tela di maglia di fibra di vetru, prepreg di fibra di carbone, feltru di carbone, feltru di fibra di vetru, fibra d'arylon è altri materiali compositi flessibili. .


Tempu di Postu: Nov-09-2022