• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

A tagliatrice di stoffa floccata

A macchina di taglio di stoffa floccata adopta u tagliu di lama, chì hè un strumentu necessariu per rimpiazzà u taglio laser.A macchina di taglio di tela floccata pò evità a coca di u materiale durante u prucessu di taglio, è à u stessu tempu, ùn ci hè micca odore è fumu, chì ponu efficacemente evità l'occurrence di prublemi di prutezzione ambientale.

Flocking cloth si riferisce à a fissazione verticale di fibra in polvere nantu à un ughjettu o sustrato ricopertu di adesivu, cum'è plastica, legnu, gomma, pelle, carta, tela, etc. Stu metudu di fissazione di fibre curtite hè chjamatu flocking.A tela floccata hè anti-fouling, impermeabile, hà i vantaghji di una sensazione di manu morbida è un culore splendidu, è hè largamente utilizatu.

d397e16e51daff02eae6a5a6d82895be

U tagliu di tela floccata deve assicurà chì u materiale ùn hè micca brusgiatu, a velocità di taglio hè rapida, è a precisione di taglio hè alta.A tagliatrice di tela Datu flocking cumplettamente i trè punti di sopra. In seguitu, spiegheremu i vantaghji di a tagliatrice Datu in detail:

1. L'effettu di cutting hè bonu, l'equipaggiu hè tagliatu cù a lama, è u tagliu ùn hè micca brusgiatu, spargugliatu è senza capelli.

2. A vitezza di taglio hè prestu, è a vitezza di taglio di l'equipaggiu pò ghjunghje à 1800mm/s.

3. A precisione di taglio hè alta, è a precisione di taglio di l'equipaggiu hè ± 0,01 mm.

Vantaggi di hardware di a tagliatrice di tela Datu flocking:

L'attrezzatura adopra tuttu u corpu saldatu di a macchina è subisce un prucessu di trattamentu termicu à alta temperatura per assicurà chì l'equipaggiu ùn sarà micca deformatu o scuzzulatu durante u travagliu longu.Utilizendu accessori impurtati, a vita di serviziu pò esse allargata assai è l'interferenza anti-statica pò esse aumentata.U gruixu di u feltru hè più di 4 mm.Sottu usu nurmale, hà una vita più longa cà u listessu tipu.U mutore adopta servomotore Mitsubishi impurtatu da u Giappone, è a vitezza di taglio pò ghjunghje à 1800 mm / s.

A macchina di taglio Datu ùn pò micca solu migliurà l'efficienza di a produzzione, ma ancu riduce i rifiuti di materiale, migliurà a cumpetitività di u produttu, è permettenu di volà altu in l'industria.Avà pudete gode di sconti supplementari per a cunsultazione.

Email: info@datucnc.com

Tel: +86-15665727533

WhatsApp/WeChat: 0086 - 15665727533

situ web: https://www.dtcutter.com/


Tempu di Postu: Nov-07-2022