• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

A diffarenza trà a macchina di taglio di schiuma di coltello vibrante è a macchina di taglio laser

macchina di taglio di schiumahè un equipamentu necessariu per migliurà l'efficienza di a produzzione di i prudutti di spuma.Macchina di taglio laser hè stata aduprata prima, ma macchina di taglio laser hè assai sfavorevule à a prutezzione di l'ambiente, è hè propensu à a superficia di taglio ruvida, cusì più è più clienti sceglienu a macchina di taglio di schiuma di coltello vibrante sviluppata da Datu, l'effettu di taglio hè assai bonu. , Ùn ci hè micca dannu à l'ambienti, è a vitezza hè ancu assai veloce, chì ponu risponde à i bisogni di l'industria di calzature, industria di vestiti, scuma, spugna, industria di publicità, etc.

Caratteristiche principali di a tagliatrice di schiuma Datu:

1. U cutter head pò esse rimpiazzatu, è u cutter cutter apprupriatu pò esse sceltu à rializà rapidamente è accurately u cutting intelligente di diversi materiali.

2. Adopta un feltru di 4MM d'alta qualità è hè dutatu di una tavola di tavulinu d'alluminiu ultra-piatta, chì hà una forza alta è senza deformazione.

3. U dispusitivu alimentazione autumàticu pò esse sceltu.U dispusitivu di alimentazione automatica di Datu pò realizà alimentazione cuntinuu, è a lunghezza di taglio teorica hè infinita.

4. Truvate in autumàticu u bordu, scansà automaticamente u bordu di u materiale, è eseguisce posizionamentu è tagliu.


Tempu di Postu: Apr-28-2023