• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

i vantaghji di u cuteddu vibratore XPE spugna tagliatrice

A spugna XPE hè un tipu d'insulazione di u sonu, insulazione di calore è materiale ignifugo, chjamatu ancu cuttuni di schiuma.Stu materiale hè giniralmenti usatu in u sportu ingranaggi prutittivu, handbags, automobili, ghjoculi, aria condizionata, etc Datu vi purterà à cunnosce l 'attrezzatura per taglià stu materiale-vibrante cuteddu XPE spugna machine à taglio.Ucoltello vibrante XPE tagliatore di spugnahè cumpostu di trè parti: cutting head, bed, è sistema upirativu.

A tagliatrice di spugna XPE hà trè vantaghji:

1. Alta precisione di taglio.L'attrezzatura adopta u sistema di pusizziunamentu di impulsu, è a precisione di pusizzioni pò ghjunghje à ± 0,01 mm (Nota: A precisione di pusizioni ùn hè micca uguale à a precisione di taglio).A causa di u cambiamentu di l'elasticità di u materiale, ci hè un certu errore trà a precisione di posizionamentu è a precisione di taglio.

2. Alta efficienza di taglio.L'attrezzatura hà un sistema di cuntrollu di 16 assi auto-sviluppatu, utilizendu servomotori Mitsubishi impurtati, a vitezza operativa pò ghjunghje à 2000 mm / s, a velocità di taglio attuale hè inversamente proporzionale à a durezza è u spessore di u materiale, è a velocità di taglio normale hè. 500-1000 mm/s.

3. Salvà materiali.L'attrezzatura adopta un sistema di scrittura automatica di computer, chì pò calculà automaticamente u tassu di usu di materiale.In cunfrontu cù a tipografia manuale, a tipografia di l'equipaggiu pò salvà più di 15% di i materiali.


Tempu di Post: 26-May-2023