• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

macchina di taglio di divani

L'artighjani cumuni di u divano includenu un divano di tela, un divano di pelle, un divano di pelle, etc. U taglio manuale ùn pò micca standardizà l'output è u tagliu, chì pò causà un pocu di perdi di materiali è affettanu u travagliu di u divano.Cumu risolve questi prublemi, forse pudete pruvà a macchina di taglio di sofà.

A macchina di taglio di divani, cunnisciuta ancu com'è macchina di taglio di lama intelligente, adopra u tagliu di lama, chì hè senza fumu, senza gustu è senza contaminazione, aiutendu l'imprese à cuntrullà strettamente u prucessu di produzzione è rende a produzzione cuntrullabile.

Sutta a situazione cumpetitiva attuale, duvemu fucalizza nantu à l'innuvazione di u produttu è a standardizazione per vince a fiducia è l'amore di i clienti.Per quessa, certi arnesi ausiliarii sò necessarii per fà l'effettu di taglio è l'efficienza più affidabili.È a macchina di taglio di divani hè u modu per risolve u prublema.A tagliatrice di divani hà ancu i seguenti vantaghji di taglio:

1. Alta precisione di taglio, l'equipaggiu adopra u sistema di pusizzioni di impulsu, è a precisione di pusizioni hè ± 0.01mm.

2. Salvà u materiale.L'equipaggiu hà un software di scrittura intelligente.In cunfrontu cù u travagliu, u software salva più di 15% di i materiali.

3. Sustituzione cumpletamente automatica di u travagliu.L'equipaggiu adopta un sistema di carica è scaricamentu cumplettamente autumàticu, chì pò rimpiazzà 4-6 travagliadori è salvà centinaie di millaie di salari di travagliu ogni annu.

4. A ricunniscenza automatica di i contorni è i difetti di i materiali di pelle, a tipografia automatica è u tagliu.

A macchina di taglio di divani prumove u prucessu di produzzione digitale di i pruduttori di divani, in modu di riduce i costi di produzzione per i pruduttori, migliurà l'efficienza di a produzzione, è furnisce un assistente putente in a cumpetizione intensificata d'oghje.U prezzu di a macchina di taglio di divani hè citatu secondu i bisogni di u cliente.Per i dettagli, pudete cunsultà u nostru staffu in linea.


Tempu di Postu: Dec-30-2022