• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Shandong Datu hà tenutu una ceremonia di alzata di bandiera per celebrà u 73 anniversariu di a fundazione di a Nova Cina.

73 anni, u viaghju in un paese forte era magnificu !

73 anni, i grandi cambiamenti di a Cina anu attiratu l'attenzione in u mondu!

À l'occasione di u 73e anniversariu di a Republica Populare Chine, Shandong Datuhà tenutu una ceremonia di alzata di a bandiera per celebrà u 73 anniversariu di a fundazione di a Republica Populare Chine.

25942f4df975f59777959ff7b5e65ef

À 7:00 am u 30 di settembre, tutti i quadri è i travagliadori di Shandong Datu si sò allineati per participà à a ceremonia di alzamentu di a bandiera.

微信图片_20220930141811

L'eroica squadra di guardia di a bandiera, in u cantu eroicu di u coru di R&D è tuttu u persunale hà cantatu "Cantà a Patria", hà fattu passi puliti è sonori per scorta a bandiera naziunale à a piattaforma di alza di bandiera.

微信图片_20220930141719

Cù u sonu di a "Marcia di i Voluntarii", a bandiera rossa di cinque stelle hè stata alzata lentamente, è tutti i quadri è i travagliadori salutanu cù rispettu è cantanu l'innu naziunale inseme per sprime u so rispettu infinitu è ​​amore per a grande patria.

À a ceremonia, Mu Tianyu, u fundatore di Datu Technology, hà guidatu à tuttu u persunale per piglià un ghjuramentu per riviseghjà cullettivamente a missione, a visione è i valori.

U sgiò Mu hà enfatizatu chì u sviluppu di Datu ùn hà micca solu i difficultà di u travagliu duru, ma ancu l'orgogliu di ottene l'eccellenza, è a mutivazione per creà glorie maiò.In particulare sottu a situazione di l'epidemie ripetute, avemu sempre aderitu à a nostra intenzione originale è focu annantu à u cultivo prufonda, è e nostre vendite anu dimustratu una bona tendenza di risurrezzione contr'à a tendenza è un attaccu all-round.I nostri prudutti sò stati pruvati è ricunnisciuti da i mercati domestici è stranieri.

U Signore Mu hà dumandatu chì u patriotismu pienu deve esse trasfurmatu in u putere spirituale per prumove u sviluppu d'alta qualità di a cumpagnia, a realizazione di a visione corporativa è i scopi deve esse cunsideratu cum'è a pratica specifica di prumove u spiritu di patriotismu, è u l'implementazione di diversi scopi è compiti deve esse pagatu assai attente cù un altu sensu di pruprietà è rispunsabilità.Pigliate risolutamente a vittoria generale in tuttu u travagliu quist'annu, è prisentate u 73e anniversariu di a fundazione di a Nova Cina cù risultati eccellenti!

À a fine di a ceremonia di alzata di a bandiera, l'audienza cantò "Red Flag Fluttering".Cù a bandiera naziunale di ballu, a melodia mossa è u cantu animatu, tuttu u persunale ùn solu cantava pienu di orgogliu è eccitazione, ma ancu aduprà u so cantu per mandà e benedizioni più sincere à a patria: vogliu chì u populu Datu una carriera pruspera, è aghju. vulemu à a grande patria più prosperità è forza !


Tempu di post: 30-Sep-2022