• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di pelle PU

PU hè un tipu di pelle artificiale, cunnisciuta ancu com'è pelle artificiale PU, u cumpunente principale hè u poliuretanu, a pelle PU hè usata in sacchetti, vestiti, scarpi, decorazioni di mobili, etc. A so larga applicazione è varietà, più è più accettata da parechji pruduttori. .

fd0917c8a2f3f23b2bd14a3efc16aaa4

Ancu s'è PU hè un tipu di pelle artificiale, ma certi prezzi di pelle PU sò ancu più caru chè u prezzu di pelle vera, cusì prucessu di trasfurmazioni di pelle PU, taglio hè un passu più impurtante, ci hè un dettu in l'industria di sacchetti, i salari di i travagliadori. sò salvati in u materiale, abbastanza per mustrà a seriu di i rifiuti di materiale in l'industria di trasfurmazioni di pelle.

Per evità i rifiuti di materiali, reclutaremu alcuni travagliadori sperimentati quandu u reclutamentu, ma i travagliadori sperimentati seranu ancu distratti, i rifiuti materiali sò inevitabbili, untagliatrice di pelle PU intelligentehè particularmente impurtante.

Chì ci pò purtà a tagliatrice di pelle PU?

Prima, risolve u prublema di u costu di u travagliu, l'equipaggiu set l'alimentazione automatica, taglio, punching, blanking cum'è un sanu, pò rimpiazzà 4-6 travagliu, salvà i costi di u travagliu.

Siconda, Per risolve u prublema di i rifiuti di taglio di materiale, l'equipaggiu stessu hà a funzione di scrittura automatica di computer, chì pò scrive automaticamente secondu i materiali è calculà u tassu d'utilizazione di i materiali.In cunfrontu cù a scrittura manuale, l'equipaggiu pò migliurà in modu cumpletu u tassu d'utilizazione di i materiali da più di 15%.

Terzu, per risolviri u fenomenu di taglio di pelle bianca bordu brusgiatu, taglio laser pruvucarà fenomenu di cuoio biancu brusgiatu bordu, è vibrating machine à taglio cuteddu ùn cumparisce micca.

pruduttu (3)

Puderemu persunalizà a macchina secondu e esigenze di taglio di l'utilizatori, l'area di u bancu di travagliu sustene a persunalizazione, u rack di alimentazione sustene a persunalizazione, pudete cunsultà prima.


Tempu di Postu: Nov-15-2022