• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

macchina di taglio di film pu

A film PU hè ancu chjamatu film di poliuretano.I più cumuni sò film d'animali, film di dimming, film graphene, etc. Stu film hè largamente utilizatu in tessuti di vestiti, medica è salute, pelle è altri campi.

2b5d8150ddd74434b2e5f051810ecd5

U principiu di travagliu dimacchina di taglio di film pu:

A macchina di taglio di film pu integra l'alimentazione, u taglio è u scaricamentu automaticu.Prima di taglià, a bobina di film deve esse posta nantu à u rack di alimentazione automatica, è u mudellu hè inseritu in l'urdinatore.A funzione di scrittura automatica hè iniziata, è u tagliu pò esse cuminciatu.U prucessu pò rimpiazzà 4-6 travagliadori è aiutà l'imprese à realizà a produzzione digitale.

2021_04_16_15_54_IMG_8998 - 副本

Vantaggi di taglio di a macchina di taglio di film pu:

1.High precisione.L'equipaggiu adopta un sistema di posizionamentu di impulsi è coopera cù un corpu di macchina apposta.A precisione di pusizzioni di tutta a macchina hè ± 0,01 mm, è ùn ci hè errore zero in u tagliu ripetutu.

2. Alta efficienza di taglio.L'equipaggiu pò rimpiazzà 4-6 travagliadori.L'equipaggiu hà ancu un sistema di taglio auto-sviluppatu cù una velocità di corsa di 2000 mm/s.

3. Salvà materiale.L'attrezzatura hà un sistema di scrittura auto-sviluppatu, chì pò esse cumpusizioni per diversi materiali, è a tipografia salva più di 15% di i materiali.


Tempu di Postu: Mar-06-2023