• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di pelle

A pelle include vera pelle è imitazione di pelle.I campi d'applicazione di a pelle sò assai largu, è ci sò assai prudutti finiti.U prucessu di sacchetti, scarpi di pelle, vestiti, divani, etc. hè ancu assai cumplicatu.

Vantaghji ditagliatrice di pelle:

Advantage 1. Risparmio di materiale, u software di scrittura automatica di computer, cumparatu cù a tipografia manuale, u risparmiu di materiale hè più di 15%.

Advantage 2. U tagliu di tagliu ùn hè micca brusgiatu, è l'equipaggiu adopta a cutting blade.In cunfrontu cù a macchina di taglio laser, hè senza fumu è più ecologicu.

Vantaggio 3. A precisione di taglio hè alta, l'equipaggiu adopta u pusizionimentu di impulsu, a precisione di pusizioni hè ± 0,01 mm, è a precisione di taglio hè ± 0,01 mm.

Vantaggio 4. Alta efficienza, l'equipaggiu adopta un sistema di taglio cumplettamente automaticu, carica è scaricamentu automaticu, chì ponu rimpiazzà 4-6 travagliadori manuali.

Advantage 5. Hà una larga gamma di usi.L'equipaggiu supporta u tagliu di diversi materiali, cum'è pelle, tela è tappeti.Una macchina pò risolve parechji prublemi di taglio.

Advantage 6. Per prumove a produzzione digitale di l'imprese, l'equipaggiu hà una funzione di registrazione di taglio, l'efficienza di taglio hè cuntrullabile, a precisione di taglio hè cuntrullabile, è u risparmiu di materiale di taglio hè cuntrullabile.

U sopra hè tuttu u cuntenutu di a macchina di taglio di pelle.I pruduttori interessati ponu cunsultà u nostru staff di vendita in linea.


Tempu di post: 09-09-2023