• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

tagliatrice di pelle

Ci sò machini taglio laser èmacchine da taglio a lame vibrantiper u tagliu di pelle.Tutti dui sò equipaghji di taglio relativamente maturi è sò accettati da parechji pruduttori.Certi pruduttori utilizanu taglio manuale, chì ùn pò micca guarantisci a precisione di taglio è l'utilizazione di materiale.

U cuteddu vibrating machine à taglio di pelle hè sviluppatu nantu à a basa di a macchina di taglio laser.Hà e caratteristiche di tagliu senza fumu, senza odore, alta efficienza è precisione.L'equipaggiu aghjunghjenu a funzione di punching pelle nantu à a basa di taglio laser.A macchina di taglio di coltelli vibranti cunforma à u cuncettu di prutezzione ambientale naziunale, è l'operazione hè simplice, tuttu u prucessu pò esse operatu da una persona, l'efficienza hè 4-6 volte quella di u travagliu manuale, è più di 2 volte quella di laser.

In generale, a macchina di taglio di pelle di coltello vibrante hà quattru vantaghji di taglio:

1. A precisione di taglio hè alta.L'attrezzatura adopta u sistema di pusizzioni di impulsi, a precisione di pusizioni hè ± 0,01 mm, è a precisione di taglio hè ± 0,01 mm.

2. Salvà u materiale.Ci hè un dettu in l'industria di i bagaglii chì i salarii di i travagliadori sò salvati da i materiali, chì ponu vede a gravità di i rifiuti di materiale in categurie di trasfurmazioni di pelle.A macchina di taglio di coltelli vibranti hà un sistema di scrittura intelligente, chì pò migliurà u tassu d'utilizazione di materiale di più di 15% cumparatu cù i materiali di scrittura manuale, è u tagliu ripetutu di l'equipaggiu ùn pruducerà micca errori di taglio, cusì u tassu d'utilizazione generale di i materiali pò ghjunghje à più di 18%.

3. L'efficienza di taglio hè alta.L'equipaggiu adopta l'alimentazione automatica, u tagliu è u scaricamentu in tuttu.A vitezza corsa di tutta a macchina pò ghjunghje sin'à 2000 mm/s.A vitezza di taglio varieghja secondu u grossu è a durezza di u materiale.Per una velocità di taglio specifica, cunsultate u nostru staffu in linea.

4. Senza fumu, ecologicu è stabile.L'attrezzatura adopta a tecnulugia di taglio di lame.Hè senza fumu è inodore è hà una forte applicabilità.Hè adattatu per a pelle genuina, pelle, imitazione di pelle è fur.


Tempu di Postu: Mar-03-2023