• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di feltro isolante

Eccellente insulation felt duverebbe avè i vantaghji di un altu tassu d'insulazione, a prova di ventu, a pioggia è a neve, ignifuga, a prova di polvera, a prova di umidità, a resistenza à l'acidu è l'alkali, a longa vita di serviziu, etc.L'insulazione termale hè largamente usata in a vita, è a cumpetizione hè feroce.Dunque, u costu di trasfurmazioni hè u prublema chì i pruduttori prestanu più attenzione.Stu costu include u costu di u travagliu, i rifiuti di materiale è altri costi.Datu insulation sentiu i pruduttori di macchine di taglio in u taglio per aiutà i pruduttori à riduce u costu è aumentà l'efficienza.

O1CN0170ZWKF1ey6ejXsfmN_!!2200714313939

Macchina di taglio in feltro d'insulazione termicasustegnu taglio insulation felt coil, stabilitu alimentazione automatica, taglio, scaricamentu in tuttu, alta efficienza di taglio, alta precisione di taglio, è pò aiutà i pruduttori à salvà centinaie di millaie di costi ogni annu.In riassuntu, a macchina di taglio di feltro d'insulazione termica hà i seguenti vantaghji:

Vantaggio 1: U tagliu cumplettamente automaticu salva u travagliu, rimpiazza 4-6 travagliadori, è risparmia più di centinaie di millaie di costi di travagliu ogni annu.

Vantaggio 2: Alta efficienza di taglio, taglio automaticu, cù u servomotore Mitsubishi impurtatu, a vitezza massima di taglio di 1800mm/s.

Vantaggio 3: alta precisione di taglio, l'equipaggiu adopta u pusizziunamentu di l'impulsu, a precisione di posizionamentu ± 0,01 mm, a precisione di taglio ± 0,01 mm.

Vantaggio 4: Salvà i materiali, a macchina di taglio in feltro d'insulazione termica hà una funzione di scrittura automatica, paragunata à a scrittura manuale pò salvà più di 15% di i materiali.

2021_04_16_15_54_IMG_8998 - 副本

U corpu di a macchina di taglio in feltro d'insulazione termica adopta a tecnulugia di saldatura integrata per assicurà chì l'equipaggiu ùn si deforme o scuzzulate durante l'usu.Sviluppa indipindentamente sistemi di taglio autumàticu, sistemi di scrittura intelligenti, sistemi di taglio in cerca di stampa, ecc.


Tempu di Postu: Dec-16-2022