• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Macchina di taglio di film

Ci sò parechji tippi di materiali di film, i più cumuni sò film per animali domestici, film pp, film fpc, film pi, film pcb, etc. Macchine di taglio di materiale di film sò spartuti in diversi tipi secondu l'efficienza è a precisione.In generale, ci sò macchine di taglio roll, macchine di taglio laser, è macchine di taglio di lama.etc Oghji vi presentà à voi una macchina di taglio lama chì integra efficienza di taglio è precisione, canusciutu macari comu vibrating cut machine à taglio.

8b690e333d024460ce9719da4d954df

Umacchina di taglio a lama vibrante di filmadopta un sistema di taglio automaticu, chì integra l'alimentazione, u taglio è u scaricamentu automaticu.Prima di taglià, hè necessariu inserisce a forma per esse tagliata in l'urdinatore, inizià a funzione di scrittura automatica, è poi trasmette i dati di scrittura à l'equipaggiu.Cumincià a tira è u tagliu automaticu, è dopu chì u tagliu hè finitu, a piattaforma scaricarà automaticamente i materiali.

2021_04_16_15_54_IMG_8998 - 副本

A macchina di taglio di film hà i seguenti vantaghji:

1. Forte applicabilità, l'equipaggiu hè adattatu per taglià qualsiasi materiale di film in 3mm.

2. Alta precisione, l'equipaggiu adopta un sistema di pusizioni di impulsu, a precisione di pusizioni hè ± 0.01mm, è a precisione di taglio pò esse cuntrullata à u più altu ± 0.01mm.

3. L'efficienza di taglio hè alta, è a vitezza di u funziunamentu di l'equipaggiu pò ghjunghje à 2000 mm / s.

4. Salvà u materiale, l'equipaggiu hà una funzione di scrittura automatica, cumparatu cù a scrittura manuale, a tipografia automatica di l'equipaggiu salva più di 15% di i materiali.


Tempu di Postu: Feb-24-2023