• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

tagliatrice di feltru

U feltru hè largamente utilizatu in a vita di ogni ghjornu.I so tipi includenu u feltru di lana, u feltru di fibra di vetru, u feltru di fibra di carbone, u feltru di l'agulla, etc. Hè utilizatu in tappeti, preservazione di u calore è altre industrii.U cuteddu vibrante di a macchina di taglio di feltro pò esse aduprata per taglià materiali di feltro.

e0ffca8f27589acd23f1fe20325f70d

Tagliatrice di feltro vibrante, cunnisciutu ancu com'è macchina di taglio automaticu, hè un equipamentu di taglio chì integra l'alimentazione automatica, u taglio, u grooving è u scaricamentu.L'equipaggiu hè cuntrullatu da un computer, cù e caratteristiche di risparmiu di materiale, operazione simplice, è rimpiazzà parechji travagliadori manuali.

Prucessu di taglio di l'equipaggiu: Hè necessariu di mette a bobina di materiale nantu à u rack di carica automatica, inserisce u mudellu per esse tagliatu in l'urdinatore, è principià a scrittura automatica è u taglio.À questu tempu, l'attrezzatura tirà automaticamente u materiale, taglia u materiale, è rializeghja u tagliu di u ciclu automaticu.

2021_04_23_16_17_IMG_9312

A tagliatrice di feltru hà trè vantaghji:

Vantaggio 1: Salvà materiali, l'equipaggiu adopra a scrittura intelligente di l'urdinatore, cumparatu cù a scrittura manuale, a tipografia di l'equipaggiu salva più di 15% di i materiali.

Vantaggio 2: Alta efficienza, l'equipaggiu integra l'alimentazione automatica, u tagliu è u scaricamentu, a vitezza operativa di l'equipaggiu hè 2000 mm / s, è a macchina pò rimpiazzà 4-6 travagliadori manuali.

Vantaggio 3: Alta precisione, l'equipaggiu adopta un sistema di posizionamentu di impulsi, a precisione di pusizioni hè ± 0,01 mm, è a precisione di taglio pò esse finu à ± 0,01 mm.


Tempu di Postu: Feb-27-2023