• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di tappeti di fangu di diatomea

A machina di taglio di coltelli vibranti hè stata assai matura in l'applicazione di tappeti di fangu di diatomee.L'attrezzatura hà un cuteddu vibrante, un cuteddu tondo, un cuteddu pneumaticu è altre teste di taglio, chì sò adattati per taglià diversi materiali, cum'è tappeti di pelliccia è tappeti di fangu di diatomee.

A tagliatrice di tappeti di fangu di diatomee integra l'alimentazione automatica, u tagliu è u scaricamentu, u tagliu cumplettamente automaticu, rimpiazzà 4-6 travagliadori manuali, a tagliatrice di tappeti di fangu di diatomee hà i seguenti vantaghji:

1. Alta efficienza di taglio.L'attrezzatura adopta un sistema di taglio auto-sviluppatu, è l'apparecchi elettrici servo importati.A vitezza operativa pò ghjunghje sin'à 2000 mm/s.A velocità di taglio di u materiale hè ligata à a durezza è u grossu di u materiale.

2. Alta precisione di taglio.L'attrezzatura adopta u sistema di pusizzioni di impulsi, è a precisione di pusizioni hè ± 0.01mm.

3. Salvà materiali.U sistema di l'equipaggiu include un sistema di scrittura automatica, cumparatu cù a scrittura manuale, a tipografia di l'equipaggiu salva più di 15% di i materiali.

4. Forte expandability.L'equipaggiu hà un sistema di taglio di pattuglia di bordu stampatu, un sistema di taglio di prughjezzione laser, è sustene u tagliu di pattuglia di bordu stampatu.


Tempu di Postu: Mar-01-2023