• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di carta ondulata - una nova era di taglio di materiale di imballaggio

A carta ondulata hè un materiale di imballaggio più cumuni in a vita, l'imballu di basa di diversi articuli seranu utilizati, a dumanda hè assai grande, perchè u costu di carta ondulata hè bassu, hè spessu trasfurmatu in diverse dimensioni di scatuli di imballaggio, ancu speciali. scatuli in forma, punching machine ordinariu perchè u costu di muffa hè altu, ùn hè micca adattatu per u tagliu, hè impussibile di cumprà una sola pruduzzione di l'equipaggiu, a maiò parte di l'acquistu di fabricatori di corrugated machine, Hè ancu necessariu di scuntrà u tagliu di altri materiali. , cum'è u cuttuni perla, bordu cavu, film imballaggio, cuttuni epe, etc.

蜂窝纸1

Tagliatrice a prova di cartonehè una lama di taglio di l'equipaggiu intelligente di l'urdinatore, l'equipaggiu chì usa u taglio di dati, senza muffa, pò salvà assai costu, un dispositivu per sustene u tagliu di carta ondulata, EVA, cotone perla, carta da imballaggio, cartone cavu, cotone epe è altri materiali, sustegnu prucessu alimentazione automatica, taglio, indentation, taglio mitra, scaricamentu è cetara è cetara.

L'attrezzatura hà trè vantaghji di taglio: alta precisione, alta efficienza è risparmiu di materiale:

Prima, alta precisione, l'attrezzatura adopta un sistema di pusizzioni di impulsi, cù un corpu speciale persunalizatu, a precisione di pusizzioni di tutta a macchina hè ± 0,01 mm, è u tagliu ripetutu hè zero errore.

Siconda, efficienza di taglio, tutta a macchina pò rimpiazzà 4-6 manuale, l'equipaggiu hà ancu un sistema di taglio auto-sviluppatu, vitezza upirativu 2000mm/s.

Terzu, salvà u materiale, l'equipaggiu hà a so propria ricerca è u sviluppu di u sistema di scrittura, pò esse cumpusizioni di vari materiali, scrittura di salvezza materiale più di 15%.


Tempu di Postu: 31-Jan-2024