• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di cuttuni cunduttiva

Tagliatrice di cuttuni cunduttivahè cunnisciutu ancu com'è macchina di taglio di coltello vibrante.U metudu di taglio hè u tagliu di a lama, cuntrullata da l'urdinatore, è u tagliu utilizendu a vibrazione su è giù di a lama.A macchina di taglio di cuttuni cunduttivi integra l'alimentazione, u tagliu è u scaricamentu, è furnisce soluzioni di taglio di cuttuni cunduttivi persunalizati per aiutà i pruduttori à riduce i costi è aumentà l'efficienza, è prumove u sviluppu digitale.

t0197e6479e96c64331

U prucessu di taglio generale hè:

1. Disegnu Computer, lu computer disigna a forma di esse tagliata, è principia a funzione di scrittura autumàticu.

2. Importà u mudellu in l'equipaggiu, è mette a bobina di cuttuni cunduttivi daretu à l'equipaggiu.

3. Aghjustate i paràmetri di l'equipaggiu, a vitezza, a prufundità di taglio, etc., è cumincià à cutà cù una chjave.

4. L'equipaggiu accumincia a cutting, è scarica automaticamente u materiale dopu à cutting.

2021_04_16_15_54_IMG_8998 - 副本

Vantaghji di a macchina di taglio di cuttuni cunduttivi:

Vantaggio 1: Alta precisione, l'equipaggiu adopta u pusizionimentu di impulsu, a precisione di pusizioni hè ± 0,01 mm, è a precisione di taglio deve ancu cunsiderà u cambiamentu elasticu di u materiale, è a precisione massima pò esse ± 0,01 mm.

Vantaggio 2: A vitezza di taglio hè rapida.L'equipaggiu adopta u sistema di taglio auto-sviluppatu è u sistema servo Mitsubishi, è a vitezza di u funziunamentu pò ghjunghje à 2000 mm / s.

Vantaggio 3: Salvà materiale.L'equipaggiu vene cun un sistema di scrittura di computer.In cunfrontu cù a tipografia manuale, a tipografia di l'equipaggiu pò salvà più di 15% di i materiali.


Tempu di Postu: Mar-08-2023