• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di mostra di vestiti

L'equipaggiu adattatu per u taglio di campioni di vestiti. I campioni di vestiti sò usati per l'effetti di mostra di mostra. I formi di trasfurmazioni sò diversificati è una piccula produzzione di batch.Se i machini di taglio multi-strati sò usati, u costu di pruduzzione serà troppu altu. A menu chì ùn hè specialmente espertu in u taglio manuale, ùn ci hè micca manera di guarantiscia l'effettu di taglio. A macchina di taglio risponde solu à i requisiti di taglio di mostra di vestiti.

Utagliatrice di mostra di vestitihè cuntrullata da urdinatore, è i dati sò impurtati in cutting machine.The effettu taglio hè garantitu, è l 'efficienza di taglio hè più altu ch'è quellu di cutting manual. Sempre più pruduttori di vestiti utilizanu macchine di taglio di mostra di vestiti.

cammisa

Passi di taglio di a macchina di taglio di mostra di vestiti:

U prucessu di funziunamentu di a macchina di taglio di mostra di vestiti hè simplice. U primu passu hè di inserisce i disegni di vestiti cuncepiti in l'urdinatore, inizià a funzione di scrittura automatica, mette i materiali nantu à u rack di alimentazione, inizià a taglio di una chjave, è l'equipaggiu principia. per carica automaticamente, tagliate automaticamente, è scaricate automaticamente, se i pezzi di vestiti sò più cumplicati, u dispusitivu sustene ancu a funzione di marcatura automatica.

2021_04_16_15_54_IMG_8998 - 副本

Vantaghji di a tagliatrice di mostra di vestiti:

1. U funziunamentu hè sèmplice, è l 'attrezzatura hà un sistema di taglio Datu self-sviluppatu.

2. Bonu effettu di taglio è alta precisione. L'equipaggiu adopra servo motor Mitsubishi, cù pusizziunamentu di impulsu, precisione di pusizzioni ± 0.01mm, tagliu senza dente di sega è burr.

3. Salvà u materiale, l'equipaggiu adopta un sistema di scrittura intelligente, chì pò salvà più di 15% di i materiali cumparatu cù a scrittura manuale.


Tempu di Postu: 03-Jan-2023