• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Macchina automatica di taglio di spugna CNC

Ci sò parechji tipi dimacchina automatica di taglio di spugna CNC, Macchina di taglio di cuteddu vibranti hè un equipamentu intelligente cuntrullatu da l'urdinatore, u metudu di taglio hè assai più simplice di a vera macchina di taglio CNC, è a macchina stabilisce l'alimentazione automatica, u taglio, u scaricamentu cum'è unu, abbastanza per rimpiazzà 4-6 manuale.

U corpu di a tagliatrice automatica di spugna CNC adopta un prucessu di saldatura integrata, chì hè saldata da un tubu quadratu di 4-6 mm.U prucessu di saldatura di tutta a machina migliurà assai a stabilità di l'equipaggiu, è evita l'allentamentu è a disconnessione causata da a struttura di viti.Ancu per u pesu di u materiale, l'equipaggiu hè più stabile à alta velocità.

Datu automaticu CNC spugna taglio machine hà trè vantaghji paragunatu cù manuale;

1. Salvà i materiali, l'equipaggiu utilizeghja a scrittura intelligente di l'urdinatore, chì pò salvà più di 15% di i materiali cumparatu cù a scrittura manuale.

2. Alta precisione, l'equipaggiu usa un sistema di pusizzioni di impulsu, a precisione di pusizioni hè ± 0,01 mm, è a precisione di taglio hè calculata secondu l'elasticità di u materiale, trà 0,05-0,5 mm.

3. Velocità veloce, l'equipaggiu hè un equipamentu di taglio cumplettamente autumàticu, a vitezza di u funziunamentu pò ghjunghje à 2000mm / s, abbastanza per rimpiazzà 4-6 manuale.

A macchina automatica di taglio di spugna CNC Datu supporta u taglio in 15cm di taglio di spugna, per via di a larga varietà di spugna, cuttuni d'onda cumuni, cuttuni di gomma è plastica, cuttuni di fibra di vetru, spugna indurita, spugna inerte, etc., un dispositivu hè abbastanza per trattà. tutti i materiali di taglio, ricumandemu l'usu di u cuteddu pneumaticu per u tagliu.A macchina di taglio di spugna hà servitu centinaie di pruduttori di spugna dapoi u so principiu, cù una suluzione cumpleta di taglio.


Postu tempu: 04-Jan-2024