• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di tappeto da yoga

A pupularità crescente di u sportu trà i ghjovani hà purtatu à un grande mercatu per l'equipaggiu sportiu.In questu mercatu, i pruduttori di l'equipaggiu sportivi anu bisognu di cuntrullà i dui pruduttiè efficienza àcreà una marca chì i cunsumatori fiducia.

Mat Yoga

È avà DATU per voi di presentà atagliatrice a lama, Aiutà principalmente i pruduttori à riduce u costu è à aumentà l'efficienza, prumove a produzzione digitale di l'impresa, a macchina di taglio di coltelli vibranti chì utilizanu una tecnulugia di saldatura integrata, hà una ricerca è u sviluppu indipendenti di u sistema di taglio intelligente, ponu currisponde à un sistema di taglio intelligente chì cerca un bordu di stampa intelligente, un sistema di alimentazione automatica, etc. ., in generale, yoga mat cutting machine hà i seguenti vantaghji:

图片

1. Alta precisione, a precisione di taglio hè ± 0.01mm.

2. Velocità di taglio veloce, l'equipaggiu adopta u servomotore Mitsubishi impurtatu, a vitezza massima di taglio hè 1800mm/s.

3. Bonu effettu taglio, l 'attrezzatura adopra taglio lama azzaru tungstenu, superficia taglio hè liscia senza burr, alta precisione di taglio.

4. Taglio automaticu, l'equipaggiu hà un sistema di carica è scaricamentu automaticu, alimentazione di bobina intelligente, alimentazione automatica, invece di 4-6 manuale.


Tempu di Postu: Nov-23-2022