• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Chì sò i fatturi chì affettanu a precisione di a macchina di taglio di coltelli vibranti?

Per l'industria di taglio di materiale flessibile,a macchina di taglio di cultello vibrantehè digià diventatu l'attrezzatura di taglio preferita, da una parte per via di e caratteristiche veloci è efficaci di a macchina di taglio di coltelli vibranti, è da l'altra banda perchè hà una larga gamma di applicazioni.

Attualmente, u scopu di l'applicazione di a macchina di taglio di coltelli vibranti hà coperto più di u 95% di l'industria di taglio di materiale flessibile, cumprese pelle, interni di l'automobile, tappeti per pavimenti, tessuti di vestiti, guarnizioni di silicone, imballaggi di cartone, tessuti di casa, etc. Cù una bona applicazione, è ottinutu un effettu di taglio assai bonu.

Ma ùn importa in quale industria hè utilizata, a precisione di u tagliu hè assai impurtante.Qu'il s'agisse d'une machine à couper, d'une machine à traîner ou d'un équipement de coupe spéciale, la précision du produit fini est devenu un critère important pour évaluer la qualité d'une machine à couper.Oghje, vi dicu nantu à i fatturi chì affettanu a precisione di taglio di a macchina di taglio.

1. Tavola di travagliu

A superficia di travagliu affettarà a precisione di taglio in larga misura.Se a superficia di u travagliu ùn hè micca pianu, ùn hè micca solu tagliata continuamente, ma ancu a dimensione serà imprecisa.

Tali prudutti di taglio aumenteranu u travagliu innecessariu, è u materiale ùn pò micca esse ritruvatu continuamente, è i rifiuti sò assai serii.

44684a01e0d44de8ba5575fc87af8518_noop

2.la lama

U puntu principale quì hè u gradu di resistenza à l'usura di a lama.A lama chì hè ghjustu da a fabbrica hè assai affilata, indipendendu chì u materiale hè bonu o cattivu.A chjave hè quantu longu sta sharpness pò esse mantinutu.Questu hè bisognu di l'utilizatori per fà paraguni in u prucessu di produzzione sussegwenti.

A lama ùn pò micca esse prezzu, è a lama stessu ùn hè micca caru.A lama più caru hè solu decine di dollari.Se a precisione di taglio hè ridutta per salvà decine di dollari, affettarà a qualità di u pruduttu.

È una bona lama pò micca solu migliurà a precisione di taglio, ma ancu prumove a velocità di taglio.

a74350adf3b94aeeb77050203c39045e_noop

3. U materiale per esse tagliatu

A precisione di a macchina di taglio ùn hè micca solu affettata da i so paràmetri, ma hà ancu una precisione di taglio differente per materiali diffirenti.Per esempiu, in i stessi cundizioni è paràmetri, l'accurata finale di taglià a tela è u tagliu di vetru molle serà definitamente sfarente.Questu hè chì a durezza, a flessibilità è u grossu di u materiale sò affettati in modu cumunale.

3f2f6af0ca914c2c81a32ca7214f6e77_noop

A nostra tagliatrice di coltelli vibranti pò cambià liberamente a testa di l'utensile, quandu si taglia diversi materiali, a testa di l'utensili adatta deve esse rimpiazzata secondu e caratteristiche di u materiale, in modu chì a qualità di taglio hè megliu, migliurà a competitività di u pruduttu.


Tempu di post: 19-10-2022