• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Chì sò i metudi di taglio di l'acrilico?

L'acrilicu, cunnisciutu ancu PMMA, hè un materiale polimeru plasticu impurtante sviluppatu prima.Hà una bona trasparenza, stabilità chimica, tintura faciule, trasfurmazioni faciule è bella apparenza.Hà una larga gamma di applicazioni in tutti i campi di a vita.

I metudi di taglio acrilicu includenu u taglio laser, u taglio manuale di u cuteddu è u tagliu di u cuteddu vibrante.
U cuteddu manuale hè principalmente un tagliu manuale cù una lama o una motosega.Taglià manualmente i tavulini acrilichi hè bisognu di pianificà a tavula in anticipu, è poi taglià cù un cuteddu di ganciu o una motoserra secondu u mudellu.Se vulete un bordu pulito, pudete pulisce.E caratteristiche sò chì u tagliu hè difficiule, a precisione hè povira, è a sicurità di usu hè bassa.Se aduprate una motoserra per cutà, pruvucarà l'acrilicu per funnu, chì avarà un certu impattu nantu à a bellezza di u pruduttu cut.

507c17e7a5ff4aa5b36338bf0dda15d6_noop

Tramindui a macchina di taglio di coltello vibrante è a macchina di taglio laser usanu a macchina di taglio.U so prucessu acrilicu di taglio hè:
1. Software di scrittura in autumàticu
2. Pone u materiale nantu à a superficia di u travagliu
3. A macchina principia à cutà

微信图片_20220920151301

A macchina laser hè un metudu di taglio termale, chì generà assai fumu è odore sgradevule durante u prucessu di taglio, è u prublema di prutezzione di l'ambiente hè seriu.Inoltre, u tagliu à alta temperatura pruducerà u fenomenu di bordu brusgiatu è bordu neru, chì affetta in particulare l'effettu di taglio è ancu a qualità di u pruduttu.

微信图片_20220920151307

U tagliu di u cuteddu vibrante hà e caratteristiche di prutezzione di l'ambiente è senza fumu è polvera, è pò esse rimpiazzatu cù diverse teste di cutter, coltelli tondi, punzoni, culteddi oblique, etc. A macchina hè operata da l'urdinatore, è u software di scrittura intelligente hè utilizatu. per a tipografia, chì ponu migliurà a rata di utilizazione di i materiali da più di 90%.Ùn salva micca solu u materiale, ma ancu risparmià u travagliu è migliurà a sicurità di l'operazione.


Tempu di post: 20-sep-2022