• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di articuli sportivi

Cù u sviluppu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, i nostri metudi sportivi sò diventati diversi, è i prudutti sportivi sò ancu constantemente aghjurnati.Allora chì sò i racchetti, i mazze, i bastoncini di sci è i sci chì usualmente usemu ?Fighjemu un ochju oghje.

A maiò parte di i nostri beni sportivi cumuni sò fatti di materiali in fibra di carbonu attraversu a compressione d'alta temperatura per furmà materiali di alta densità, o materiali rinfurzati cù fibra di vetru dopu a curazione di pressione.I prudutti sportivi anu e caratteristiche di resistenza à l'impattu è di una bona tenacità, mentri a fibra di carbone hè una fibra speciale composta da elementi di carbone, chì hà e caratteristiche di resistenza à l'attrito, resistenza à a corrosione, resistenza à l'impattu è alta forza, per quessa hè soprattuttu utilizata in aerospaziali, militari. industria, articuli sportivi, etc.

Basketball Leather

A causa di l'alta forza è a resistenza à l'impattu di u materiale stessu, i requisiti di taglio sò relativamente alti, è u manual ordinariu è u muffa ùn ponu micca risponde à i requisiti di taglio richiesti.Cumu risolve questi prublemi?Fighjemu un ochju à Datu Vibrating macchina di taglio di cuteddu.

Mat Yoga

Macchina di taglio a lama vibranteadopra u tagliu di lama, chì hè ecologicu è ùn cambia micca e caratteristiche di i materiali.L'equipaggiu adopta un sistema di taglio intelligente, cù alimentazione automatica, scrittura automatica è un tagliu chjave, risparmià tempu è travagliu.U software di scrittura di super materiale di salvezza sviluppatu indipindente da Datu hà aumentatu a rata d'utilizazione di materiali tagliati manualmente da più di 10%.

Cunfigurazione di l'equipaggiu:

1. Alta precisione, u sistema di trasmissioni lineare lineare di Taiwan hè sceltu, cù errore di precisione di ± 0.01mm.

2. Alta efficienza.Mitsubishi servo sistema hè sceltu à migliurà l 'efficienza di pruduzzione da più di cinque volte.

3. L'errore hè chjucu.Avemu sviluppatu indipindentamente un sistema di compensazione di errore, chì corregge automaticamente l'errore durante u prucessu di taglio

L'equipaggiu pò esse persunalizatu secondu i bisogni.Per piacè cunsultate u persunale in linea per i dettagli


Tempu di Postu: Nov-04-2022