• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Shandong Datu Vibrating Knife Cutting Machine - Soluzione di Produzione Digitale per Rivestimentu di Packaging

Rivestimentu di imballaggio significa chì in più di a scatula di lavagna, a scatula di culore è l'imballaggio di scatula esterna, un rivestimentu deve esse piazzatu à l'internu.Stu lining pò esse scuma, plastica, o altri materiali.A funzione di u forru internu hè di prutezzione di u pruduttu da danni durante u trasportu u più pocu pussibule.

In termini di materiali, u rivestimentu di a scatula include un rivestimentu EVA, un rivestimentu di cuttuni perla, un rivestimentu di spugna, un rivestimentu di carta ondulata, un rivestimentu di favo, un rivestimentu plasticu è cusì.

aed375724754cbd5f5726dfc8dc4fbe

Rivestimentu di carta, ecologicu è riciclabile, hè un rivestimentu cumunimenti utilizatu avà, faciule da carricà è scaricate, anti-buffering, è pò riduce in modu efficace a perdita di produttu.Stu tipu di materiale di rivestimentu hè utilizatu più, perchè u costu hè bassu, è pò ancu ghjucà un rolu protettivu.In a circustanza chì a pruibizione di plastica hè sempre più stretta, u sviluppu di u forru di carta ondulata serà megliu è megliu.

珍珠棉内衬

Ùn importa micca quale materiale hè utilizatu per u rivestimentu internu di a scatula di imballaggio, hè necessariu di cunsiderà a pusizione di u pruduttu è l'audienza di destinazione di u pruduttu, è perseguite à cecu un bonu materiale, chì hè asimmetricu cù u materiale di a scatula esterna. , ùn ghjucà micca un bonu rolu.

be232e29389c0204c9d827b20da2c09

A tagliatrice digitale sviluppata è prodotta daShandong Datu Intelligent Technology Co., Ltd.adopta una tecnulugia avanzata di taglio di coltelli vibranti, ùn hà micca bisognu di esse un fustu di cuteddu, è usa una lama per u processu di taglio.Hè una suluzione di trasfurmazioni di prutezzione ambientale senza fumu è senza odore.Avemu una ricca sperienza in a trasfurmazioni di materiali ondulati 0-100mm, cuttuni perlati, spugna è EVA.


Tempu di post: 13-sep-2022