• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

equipaggiu di taglio di cotone perle

U cuttuni perla hè un novu tipu di materiale di imballaggio ecologicu.Hè cumpostu di grassu di polietilene di bassa densità attraversu a scuma fisica per pruduce innumerevoli bolle indipendenti.Havi assai vantaghji, cum'è a resistenza à l'acqua è l'umidità, a resistenza di scossa, l'insulazione di u sonu, a preservazione di u calore, a bona plasticità, a durazza forte, u riciclamentu, a prutezzione di l'ambiente, a forte resistenza à l'impattu, etc., è hà ancu una bona resistenza chimica.I picculi particelle di scuma sò tondi è ligeramente brillanti, in forma di perle, cusì epe foam hè ancu chjamatu cuttuni perla.

Vantaghji ditagliatrice di cotone perla:

1. Risparmi soldi.A maiò parte di e macchine di taglio in u mercatu utilizanu punching machines per taglià è bisognu di apre u muffa.Per i picculi lotti di prova, u costu di cutting hè troppu altu.A macchina di taglio di scuma perla usa taglio di dati, chì pò esse tagliatu dopu l'importazione di dati è ùn hè micca bisognu di apre u muffa.

2. Salvà Materials.The equipamentu adopra sistema di scrittura intelligenti, paragunatu cù tipografia manuale è taglio, l 'equipaggiu pò salvà più cà 15% di materiali.

3. Alta precisione.L'attrezzatura adopta i servomotori Mitsubishi impurtati, è ùn ci hè praticamente micca errore in u tagliu ripetutu, facendu l'imballu è u tagliu più squisitu.

4. Praticità forte.L'attrezzatura pò tagliate centinaie di materiali, cuttuni perla, EVA, carta ondulata, cartone cavu è altri materiali di imballaggio sò ancu applicabili.


Tempu di post: 16-Jan-2023