• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Solu suluzione industria di taglio di pelle-Datu macchina di taglio a lama vibrante

A pelle hà una larga gamma di applicazioni.U processu di i scarpi è i sacchetti di pelle hè inseparabile da u pelle.Per un bellu pezzu, in u prucessu di trasfurmazioni di a pelle, i rifiuti di materiale è a qualità di tagliu poveru sò sempre stati prublemi chì anu affettatu a maiò parte di i fabricatori.

eb4682e4043f4d4496cc6ffca09371f6_noop

Se vulete chì i vostri prudutti sopravvive in stu mercatu enormu, u più impurtante hè di migliurà a competitività di i vostri prudutti.Allora i rifiuti di materiale è a qualità di taglio sò dui prublemi chì i pruduttori anu bisognu di risolve urgentemente.

Quì ricumandemuDatu CNC alimentazione automatica macchina di taglio di pelle di coltello vibrante

1. Typesetting

Datu CNC macchina tagliola vibrante intelligente hà a funzione di scrittura automatica, chì ùn pò micca solu risparmià u tempu di scrittura manuale, migliurà l'efficienza di a produzzione, ma ancu rende a tipografia più ragiunate, maximizà l'usu di materie prime, riduce i rifiuti di scarti. è rende u layout più ragiunate.I pruduttori ùn si preoccupanu più di i rifiuti di materiale.

7dc09de72dc346d0a644cdb2999854dc_noop

2. Cutting effect

A tagliatrice di coltelli vibranti Datu CNC adopta un quadru di saldatura integrata è coopera cù un sistema di adsorption à vacuum per fà u tagliu più stabile.

U cuteddu vibrante à alta frequenza è u servomotore impurtatu facenu a velocità di taglio più veloce è migliurà l'efficienza di taglio.À u listessu tempu, l'effettu di cutting hè garantitu, è u tagliu di punta ùn hà micca burrs, hè pulito è lisu, è migliurà a cumpetitività di i prudutti.

U metudu di taglio friddu di taglio di lama evita l'alta temperatura generata da u taglio laser tradiziunale, cusì chì u materiale di taglio ùn hà più u prublema di i bordi focali è i bordi neri.

3. Prestazione Machine

L'accessori selezziunati di l'equipaggiu di taglio di coltelli vibranti Datu CNC sò tutti marchi di fama internazionale cù una longa vita di serviziu.U sistema di evità di collisione di induzione infrarossa rende u travagliu più sicuru.

图片

Datu intelligenti vibrating cut machine à taglio di pelle ùn pò micca solu migliurà l'efficienza di a produzzione, ma ancu riduce i rifiuti di materiale, migliurà a cumpetitività di u produttu è rende più competitiva in l'industria.Avà pudete ancu gode di sconti supplementari per a cunsultazione.

Email: sales002@datucnc.com

Tel: +86-15665727533

WhatsApp/WeChat: 0086 - 15665727533

situ web: https://www.dtcutter.com/


Tempu di Postu: 28-sep-2022