• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Cumu sceglite a funzione ausiliaria di a macchina di taglio di coltelli vibranti

Umacchina di taglio a lama vibrantehè principalmente aduprata per u tagliu è u blanking.In certi industrii, hè assai utile à utilizà a macchina di taglio di cuteddu vibranti per u blanking.Hè faciule d'operare, hà una bassa rata di fallimentu è hè costu-efficace.Se certi industrii sceglienu e so funzioni ausiliarii, migliurà assai l'efficienza di a produzzione:

1. Funzione di càmera CCD: scansà rapidamente tuttu u furmatu di trasfurmazioni prima di taglià, è dopu identificà u puntu di riferimentu, i mudelli in u formatu ponu esse tagliati, ùn ci hè bisognu di travaglià a mappa, sustene u formatu JPG, sta funzione pò esse usata cù stampanti UV per migliurà l'effettu.Ebbè, hè principarmenti utilizatu per taglià i pannelli KT in l'industria di publicità.

2. Grande funzione di taglio visuale: scansà direttamente tuttu u formatu di trasfurmazioni, dopu identificà i punti di funziunalità, catturà automaticamente u mudellu da esse tagliatu, eseguisce u prucessu di taglio, è cooperà cù a funzione di alimentazione automatica per realizà un taglio cuntinuu di parechje piastre, principalmente utilizatu. in l'industria di a tela di stampa è a tela di ricami.Industria, unicu pruduttu, alta produzzione è trasfurmazioni in batch.

3. Funzione di input di foto: dopu à piglià e foto, u contornu hè estrattu è tagliatu, chì hè principalmente utilizatu per rimpiazzà u lettore di carte digitale, chì hè convenientu per cunvertisce u cartone in una versione elettronica, ma a precisione hè bassa è e linee ùn sò micca. liscia.

4. A funzione di a grande camera di pelle: prima estrae u contornu di a materia prima per esse processata, dopu inserisci a versione elettronica per esse tagliata in u contornu estratto, eseguite una scrittura automatica, eseguite u prugramma di taglio, è intervene manualmente in a tipografia. , principarmenti usatu per u prucessu di taglio di pelle.Dopu a selezzione di a funzione camera grande, hè cunsigliatu per aduprà cù a funzione di prughjezzione.

5. Funzione di prughjezzione: Per assicurà a precisione di u tagliu, hè utilizatu per u posizionamentu di materiali di pelle.

2021_04_16_15_54_IMG_8998 - 副本

U sopra hè l'intruduzioni di e funzioni ausiliarii di u software di a macchina di taglio di coltelli vibranti.Parlemu di l'aghjunzione di e funzioni hardware di a macchina di taglio di coltelli vibranti:

1. Funzione di spazzola: Scrivite u nome è u numeru di l'accessori specifichi nantu à u materiale per distingue l'accessori dopu à tagliu, chì hè cunvenutu per a separazione di materiale.E parolle scritte da a spazzola ponu esse sguassate cù una spugna è sparisce direttamente.Hè principarmenti utilizatu per a trasfurmazioni di materiali di pelle.

2. Funzione di indentazione: Press out marks nantu à a superficia di u materiale, chì hè cunvenutu per plegà, principarmenti utilizatu per u tagliu di cartone è a prova.

3. Funzione di taglio di bisellu: tagliate u bisellu di materiale à un angulu di 15 ° 25 ° 35 ° 45 °, una versione hè aduprata per u tagliu di cuttuni di perle è u prucessu di scatula ondulata.

4. Funzione fresa fresa, funzione cutter tondo, funzione punching, etc. sò tutti opzionali.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022