• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Cumu sceglie l'attrezzatura di taglio di l'automobile

L'industria di a fabricazione di stuoie di l'automobile hà maturatu gradualmente, micca solu a tecnulugia di trasfurmazioni hè simplice, faciule d'amparà è faciule d'operare, ma ancu a dumanda di u mercatu hè assai grande.Ci sò trè tippi di equipaghji di taglio chì sò familiarizati à u publicu oghje: macchina di taglio rotativa, macchina di taglio laser èmacchina di taglio a lama vibrante.Allora, cumu i pruduttori anu da sceglie l'equipaggiu di taglio chì li cunvene?

1. Rotary cut machine à taglio

A tagliatrice rotativa hè a prima usata in l'attrezzatura di taglio mat.In seguitu, cù l'aumentu di a dumanda di u mercatu è l'innuvazione di a tecnulugia di pruduzzione, i difetti di l'equipaggiu di taglio di u cuteddu rotativu sò gradualmente esposti.

A tagliatrice di u cuteddu rotativu usa a rotazione assiale di a lama stessa per tagliate, cusì a velocità di taglio hè assai lenta, è l'usura di a lama hè assai seria.

Siconda, a macchina di taglio di u cuteddu rotativu usa rulli di pressione per riparà u materiale, cusì a precisione hè povera.

Attualmente, a macchina di taglio di u cuteddu rotativu hè adattatu solu per u tagliu di stuoie di vittura.A causa di i prublemi di precisione è efficienza, ùn hè mai statu applicabile in altre industrii.Ancu in l'industria di mat, a macchina di taglio di u cuteddu rotativu hè stata eliminata gradualmente.

https://www.dtcutter.com/automotive-interiors/

2. Macchina di taglio laser

In cunfrontu cù i coltelli rotanti, e macchine di taglio laser sò assai avanti in termini di velocità di taglio è precisione di taglio.

Tuttavia, a macchina laser hà un svantaghju assai fatale, vale à dì, taglio laser appartene à a categuria di taglio termale.Durante u prucessu di taglio, u bordu di u materiale serà deformatu per via di a temperatura alta, affettendu cusì a qualità di taglio è a precisione di taglio, è una grande quantità di fumu è un odore sgradevule serà ancu generatu durante u prucessu di taglio.

2021_04_16_15_54_IMG_8998 - 副本

3. Vibrating machine à taglio di cuteddu

A machina di taglio di coltelli vibranti hè una nova innuvazione basatu annantu à a macchina laser.Si usa a vibrazione alta-frequenza su è giù di a lama per taglià, micca solu a vitezza di taglio è a precisione di taglio sò più altu ch'è a macchina di taglio laser, è evitendu a macchina laser alta temperatura prodotta fume è odore, prutezzione ambientale verde.

A macchina di taglio di coltelli vibranti ùn pò micca solu esse aduprata in l'industria di stuoie di l'automobile, ma pò ancu rimpiazzà liberamente diverse teste di cutter cum'è coltelli pneumatici, coltelli circulari, coltelli di fresatura à alta velocità, ecc. Hè adattatu per taglià una varietà di materiali flessibili. , cum'è coprisedili, stuoie a prova di luce, pelle, coperchi di u volante, cuscini di sedi, film di vitture è altre industrie interne di l'automobile.Inoltre, a macchina di taglio di coltelli vibranti hà una applicazione assai bona in diverse industrii, cum'è scatuli ondulati, tessuti di vestiti, pelle di bagaglii, materiali in fibra, tappeti, spugne è schiume.


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2022