• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tendenze future di taglio in l'industria di trasfurmazioni di vestiti

U mercatu di vestiti hè basamente saturatu avà, a cumpetizione di u mercatu hè assai grande, è hè difficiule di disegnà una distanza trà i principali pruduttori in quantu à l'aspettu di a robba è i tessuti.L'unicu ciò chì pò migliurà a competitività di i prudutti hè a qualità di tagliu è a velocità di tagliu di u tela.

Jeans

Oghje, parechji pruduttori di vestiti anu sempre aduprà u tagliu manuali.L'efficienza di u taglio manuale hè troppu bassu, è a precisione ùn pò micca esse cumpletamente garantita.Siconda, a difficultà di cutting manually and recruiting hè diventata un mal di testa per parechji fabricatori.I salarii di i travagliadori qualificati seranu assai altu, chì hè una altra spesa assai grande.

cc16c30f254b40a59d1160d000c22c32_noop

Nta l'ultimi anni, l'industria di taglio di materiale flexibule hà sviluppatu gradualmente in a direzzione di l'intelligenza è l'automatizazione, è l'equipaggiu di taglio di tela hè ancu aghjurnatu rapidamente.Da e macchine laser à i culteddi vibranti, a vitezza di taglio hè sempre più veloce, è l'effettu di taglio hè sempre megliu.

A tagliatrice di coltelli circulari per i tessuti di vestiti hè sviluppata apposta per u tagliu di u tessulu.Stu equipamentu hà i vantaghji di una alta precisione di trasfurmazioni, veloce veloce, senza odore peculiar, prutezzione ambientale verde è intelligenza.Hè stata largamente utilizata in tessili, pelle, fibra è altri campi di trasfurmazioni di vestiti, è hà ottenutu boni risultati.

图片

A macchina di taglio di tela di vestiti adopta una testa di cuteddu circular, chì usa a rotazione à alta velocità di a lama per cutà u materiale.Cù l'aghjunzione di servomotori impurtati, a precisione di taglio hè più altu è a vitezza hè più veloce, chì hè 5-8 volte di taglio manuale, è pò travaglià 24 ore continuamente, migliurà ancu l'efficienza di a produzzione.

Strumentu di u cuteddu oscillante

In quantu à a tipografia, a fabricazione manuale di tavuletta hè longa è laboriosa.Datu u dispusitivu di taglio a lama vibrantehà un sistema di scrittura autumàticu, chì permette di risparmià a forza di travagliu è di tempu.Risolve ancu perfettamente u prublema di i rifiuti di materiale causatu da una scrittura manuale inappropriata.

U sistema di cuntrollu multi-assi pò rializà u tagliu speciale in forma di materiali, è u sistema di ricunniscenza CCD pò identificà i mudelli nantu à i materiali, è generà automaticamente u percorsu di taglio, in modu chì u tagliu hè più intelligente è efficiente.


Tempu di Postu: Oct-09-2022