• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di cartone ondulato

U cartone ondulatu, chjamatu ancu cartone di favo, hè un materiale di imballaggio relativamente cumuni in a vita di ogni ghjornu.Hè basamente utilizatu in l'imballu di diversi articuli, è a dumanda hè assai alta.A causa di u prezzu bassu di cartone ondulatu, hè spessu trasfurmatu in scatuli di imballaggio di diverse dimensioni, ancu scatuli speciali.I punzonatrici ordinarie ùn sò micca adattati per u tagliu per via di l'altu costu di i stampi.A maiò parte di i pruduttori chì acquistanu macchine di taglio di cartone ondulatu anu ancu bisognu di scuntrà u tagliu di altri materiali, cum'è u cuttuni perla, u cartone cavu, a film di imballaggio, u cuttuni epe, etc.

Tagliatrice di cartone ondulato, canusciutu macari comu vibrating cut machine cutting machine, hè un dispusitivu intelligenti urdinatore chì usa taglio lama.L'attrezzatura usa a taglio di dati è ùn hà micca bisognu di muffa, chì pò salvà assai costu.Un equipamentu supporta u tagliu di cartone ondulatu, EVA, cotone perla, è cartone di imballaggio, film d'imballaggio, cartone cavu, cotone epe è altri materiali, u prucessu supporta a carica automatica, taglio, punzonazione, cordonatura, taglio bisellato e scarico.

Vantaggi di a tagliatrice di cartone ondulatu:

1. Forte applicabilità, un dispositivu sustene u tagliu di centinaie di materiali.

2. Salvà materiali, cumpusizioni intelligenti urdinatore, salvezza di materiali di più cà 15% paragunatu cù tipografia manuale.

3. A precisione di taglio hè alta, l'equipaggiu adopra u sistema di pusizzioni di impulsu, è a precisione di pusizioni hè ± 0.01mm.

4. L'effettu di cutting hè bonu, l'equipaggiu ùn hè micca tagliu termale, tagliu senza punching, senza deformazione, senza burrs è senza sawtooth in u bordu.

A tagliatrice di cartone ondulatu pò rimpiazzà 4-6 travagliadori, è prumove a produzzione digitale di e fabbriche di imballaggio.Hè convenientu per u disignu di prova di imballaggio.Hè una macchina di taglio digitale per i fabricatori di imballaggi.


Tempu di post: 13-mar-2023