• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Tagliatrice di feltro in fibra ceramica

U feltru di fibra ceramica hè un tipu di materiale refrattariu cù resistenza à alta temperatura.In u prucessu di taglio, ci saranu detriti, è se i detriti sò succhiati, pruvucarà danni à u corpu umanu.Dunque, pruvate à evitari a participazione di i travagliadori in u prucessu di taglio di u feltro di fibra ceramica.

陶瓷纤维毡

Ricumandemu l'usu dimacchina di taglio a lama vibranteper tagliare felt fibre ceramica.The vibrating machine à taglio cuteddu hè un dispusitivu di taglio autumàticu urdinatore, chì integra alimentazione autumàticu, taglio è scaricamentu, sustegnu linea di assemblea autumàticu docking, è sustegnu taglio ogni forma aviò.Avà, analizemu i vantaghji di a macchina di taglio di coltelli vibranti per u feltru di fibra ceramica.

图片

A tagliatrice di feltro in fibra ceramica hà quattru vantaghji:

Vantaggio unu: Alta efficienza di taglio, l'equipaggiu hà un prugramma di taglio automaticu, è a velocità di taglio di l'equipaggiu pò ghjunghje à 1800 mm / s, un equipamentu pò rimpiazzà 4-6 travagliadori manuali.

Vantaggio dui: Alta precisione di taglio, l'equipaggiu adopta un sistema di pusizionimentu di impulsi, a precisione di pusizioni hè ± 0,01 mm, è a precisione di taglio hè alta.

Advantage trè: Salvà i materiali, l'equipaggiu hà un sistema di scrittura automatica, chì pò salvà più di 15% di i materiali cumparatu cù a scrittura manuale.

Vantaggio quattru: Supporta a taglio di centinaie di materiali è diverse forme.L'equipaggiu hà un sistema di intercambiu di testa multi-utensili, chì sustene u tagliu di fibra ceramica, fibra di vetru, prepreg, fibra di carbone è altri materiali.Importazione di dati, supporta u tagliu di diversi materiali.


Tempu di Postu: Nov-17-2022