• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
pagina-banner

Attrezzatura di taglio prepreg in fibra di carbone

I materiali cumposti sò usati in diverse industrii per via di e so eccellenti proprietà è vantaghji, in particulare i prepregs di fibra di carbone cunnisciuti per e so proprietà resistenti à u calore è ignifughi, è a dumanda di u mercatu cuntinueghja à cresce.

a3e219929ff5a5eb62f7227c83e28e5b

In l'ambienti di u grande mercatu, cumu si distinguenu i pruduttori di fibra di carbonu, fibra di vetru è altri pruduttori di taglio è trasfurmazioni di materiale compositu da parechji pari, cumu riduce i costi, cumu migliurà megliu a qualità di u produttu, è rinfurzà a competitività di u produttu, l'equipaggiu di taglio intelligente aiuta l'imprese à riduce i costi. è cresce l'effettu.

Shandong Datu Intelligent Technology Co., LTD., Cum'è un fabricatore di l'equipaggiu di taglio d'alta qualità, sempre presta attenzione à a dumanda di u mercatu, investe in fondi di R&D di produzzione è squadre di R&D, è sviluppa attivamente l'attrezzatura di taglio adattata per a fibra di carbone, fibra di vetru è altri materiali compositi.

图片

A macchina di taglio prepreg in fibra di carboneadopta u sistema di guida lineare di Taiwan, errore di taglio di ± 0,01 mm, precisione di taglio in millimetru, carica è scaricamentu automaticu, risparmiu tempu, travagliu è prutezzione di l'ambiente.À u listessu tempu, Shandong Datu hà sviluppatu indipindentamente un sistema di cuntrollu glubale, cù un sistema di scambiu di testa di cutter, chì furnisce una varietà di opzioni di strumenti di taglio per i materiali compositi, aumentendu l'efficienza di a produzzione di più di 5 volte, cumplettamente i bisogni di taglio di i clienti.

In più, a machina di taglio prepreg di fibre di carbone Datu hà u so propiu sistema di scrittura, chì pò salvà più di 15% di materiali paragunatu à u travagliu.Hè faciule d'operà è risolve perfettamente i prublemi di reclutamentu difficiule è altu costu.

Datu fibre di carbone prepreg macchina di taglio pò cumpletamenti risolve u prublema di taglio di materiali cumposti in fabbriche, riduce effittivamenti i costi di pruduzzioni.In l'era di u sviluppu tecnologicu rapidu, vi aiutemu à compie a trasfurmazioni intelligenti, riduce i costi è aumenta l'efficienza.


Tempu di post: 14-10-2022